Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 19, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizja mobilna na razie najchętniej oglądana jest w domu

Użytkownicy telewizji mobilnej najchętniej oglądają programy informacyjne – wynika z badania GfK Polonia przeprowadzonego na zlecenie spółki Info-TV-FM świadczącej usługę.

Wskazało je 86 proc. ankietowanych. 66 proc. wymieniło polskie seriale obyczajowe, 63 proc. teledyski, a 59 proc. – telewizje śniadaniowe. Badani najczęściej oglądali telewizję mobilną w domu (86 proc.). 71 proc. korzystało z niej w tramwaju, autobusie lub pociągu, a po 47 proc. na dworze i w samochodzie. Na pytanie, dlaczego z telewizji mobilnej korzystali w domu, ankietowani najczęściej (67 proc.) odpowiadali, że dzięki temu mogli oglądać telewizję w pomieszczeniach, w których nie mają telewizora. 75 proc. badanych zadeklarowało chęć zakupu usługi w abonamencie za 10 zł miesięcznie. Zakupem w cenie 15 zł zainteresowanych byłoby 59 proc. Z badań wynika, że średni czas korzystania z usługi to 107 minut dziennie. GfK Polonia przeprowadził badanie w grudniu ub.r. na próbie 100 mieszkańców Warszawy, którzy wzięli udział w pilotażu usługi. Usługa telewizji mobilnej została uruchomiona jesienią ub.r. przez spółkę Info-TV-FM. Początkowo dostępna była jedynie w Warszawie, teraz jest wprowadzana w kolejnych miastach. Usługa obejmuje kilkanaście kanałów telewizyjnych, m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat i MiniMini.

(KOZ, 19.01.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.