Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 15, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy system identyfikacji wizualnej Grupy RMF

Grupa RMF wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej. Okazją do zmian jest 20. rocznica istnienia stacji.

Od dziś obowiązywać mają nowe logotypy – Grupy RMF i marek: RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic, przygotowane przez agencję Studio Otwarte z Krakowa. Także z okazji 20-lecia stacji działać ma specjalna archiwalna strona 20lat.rmf.fm, a na portalu Miasto Muzyki - stacja 20 lat RMF FM.

(DOK, 15.01.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.