Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 28, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GTO przygotowuje launch marki Ariva

Poznańska Agencja Reklamowa GTO przygotuje kampanię launchową nowej marki soków, nektarów i napojów Ariva dla firmy Zbyszko Company (m.in. PoloCocta, seria 3, Veroni Mineral).

GTO stworzyła markę, logotyp oraz projekt opakowań napojów marki Ariva. Produkt trafi do sklepów w październiku. Poznańska agencja przygotuje także kreację kampanii reklamowej, ruszającej w listopadzie. Będzie prowadzona w telewizji i w prasie ogólnopolskiej. Wesprą ją działania ambientowe – layouty reklamowe pojawią się m.in. na wózkach w supermarketach. Agencja GTO wygrała przed kilkoma miesiącami przetarg reklamowy na wprowadzenie nowej marki na rynek.

(JW, 28.09.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.