GTO przygotowuje launch marki Ariva
28.09.2005, 09:42
Poznańska Agencja Reklamowa GTO przygotuje kampanię launchową nowej marki soków, nektarów i napojów Ariva dla firmy Zbyszko Company (m.in. PoloCocta, seria 3, Veroni Mineral).
GTO stworzyła markę, logotyp oraz projekt opakowań napojów marki Ariva. Produkt trafi do sklepów w październiku. Poznańska agencja przygotuje także kreację kampanii reklamowej, ruszającej w listopadzie. Będzie prowadzona w telewizji i w prasie ogólnopolskiej. Wesprą ją działania ambientowe – layouty reklamowe pojawią się m.in. na wózkach w supermarketach. Agencja GTO wygrała przed kilkoma miesiącami przetarg reklamowy na wprowadzenie nowej marki na rynek.(JW, 28.09.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










