Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 07, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowości w ofercie reklamowej TVP

Biuro reklamy Telewizji Polskiej wprowadziło w tym roku nowy cennik – premium, a tzw. tunel kupowany przez reklamodawców na cały rok można teraz wykupić także na kilka miesięcy.

Oferta biura reklamy TVP zwana tunelem obowiązuje od ub.r. – polega na tym, że reklamodawcy, którzy zadeklarowali na cały rok duże zakupy według cennika, mieli zapewnione w miarę stałe ceny spotów. W tym roku umowę na tunel można podpisać także na kilka miesięcy. By jednak z skorzystać z tunelu, klient musi zadeklarować, że wyda na reklamę w TVP przynajmniej 10 proc. więcej niż w ub.r., a co najmniej 90 proc. zakupów dokona z cennika. Nowością w tegorocznej ofercie biura reklamy TVP jest zaś cennik premium - sprzedawane według niego spoty będą o 15 proc. droższe od tych ze standardowego cennika, ale klient będzie miał w zamian pierwszeństwo przy rezerwowaniu czasu reklamowego. Natomiast samo rezerwowanie czasu w głównych antenach TVP ma się odbywać następująco: pierwszeństwo będą mieć klienci kupujący tunel, a następnie: klienci cennika premium, cennika standardowego, pakietów GRP (gwarantowanej widowni w wyznaczonych siedmiu targetach), pakietów premium i na końcu klienci pakietów standardowych. Jeśli chodzi o kanały tematyczne TVP, biuro reklamy wprowadza możliwość kupowania określonej widowni – reklamodawca ma wtedy gwarancję, że jego spoty obejrzy założona liczba osób (dotychczas można było kupić tylko określoną liczbę emisji spotu). Sprzedaż czasu w kanałach będzie prowadzona w czterech pakietach: Wszyscy (widzowie w wieku 16-49 lat; kanały TV Polonia, TVP Kultura i TVP Sport), Kobiety (kobiety w wieku 25-60 lat; TV Polonia i TVP Kultura), Mężczyźni (mężczyźni w wieku 25-65 lat; TV Polonia i TVP Sport) i Top Manager (osoby w wieku 25-40 lat: urzędnicy, kierownicy, specjaliści z wyższym wykształceniem i przedstawiciele wolnych zawodów; TV Polonia, TVP Kultura i TVP Sport).

(RUT, 07.01.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.