Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 07, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

L-E-M zdobyła międzynarodowy budżet Mapa Spontex

Agencja marketingu zintegrowanego L-E-M wygrała przetarg francuskiego koncernu z branży FMCG - Mapa Spontex.

Współpraca obejmuje PR produktowy na trzech rynkach, w tym w Polsce, Austrii i na Węgrzech. Celem ma być promocja marek: Spontex (artykuły do utrzymania czystości w domu) i Calypso (gąbki i akcesoria kosmetyczne). Firma Mapa Spontex obecna jest w 80 krajach, jej centrala znajduje się w Paryżu.

(DOK, 07.01.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.