Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 30, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Publicis pomaga ludziom z branży uspokoić sumienie

Agencja Publicis przygotowała interaktywną kartkę noworoczną – kalkulator grzechów reklamowych. Adresuje ją do całej branży.

Na stronie Publicis.pl/unicef swoistego rachunku sumienia mogą dokonać zarówno pracownicy agencji reklamowych, jak i działów marketingu. Kalkulator wycenia branżowe grzechy i wylicza kwotę, którą za pośrednictwem płatności elektronicznych należy wpłacić na konto UNICEF. Na przykład za podpisanie się pod nie swoim pomysłem osoba z kreacji wpłaca 30 zł. Tyle samo powinien zapłacić strateg za ”bezrefleksyjne przepisanie briefu klienta” czy producent za rekomendowanie znajomych do reklamy. Zebrana kwota pomoże niedożywionym dzieciom w Sri Lance. Ponadto każdy, kto rozliczy się ze swoich branżowych grzechów, otrzyma specjalny, imienny Certyfikat Czystego Sumienia Reklamowego. Autorami pomysłu są Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek z dyrektorem kreatywnym Bartłomiejem Ramsem. Autorem rysunków do kartki jest Łukasz Mieszkowski.

(MŁ, 30.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.