Publicis pomaga ludziom z branży uspokoić sumienie
30.12.2009, 08:20
Agencja Publicis przygotowała interaktywną kartkę noworoczną – kalkulator grzechów reklamowych. Adresuje ją do całej branży.
Na stronie Publicis.pl/unicef swoistego rachunku sumienia mogą dokonać zarówno pracownicy agencji reklamowych, jak i działów marketingu. Kalkulator wycenia branżowe grzechy i wylicza kwotę, którą za pośrednictwem płatności elektronicznych należy wpłacić na konto UNICEF. Na przykład za podpisanie się pod nie swoim pomysłem osoba z kreacji wpłaca 30 zł. Tyle samo powinien zapłacić strateg za ”bezrefleksyjne przepisanie briefu klienta” czy producent za rekomendowanie znajomych do reklamy. Zebrana kwota pomoże niedożywionym dzieciom w Sri Lance. Ponadto każdy, kto rozliczy się ze swoich branżowych grzechów, otrzyma specjalny, imienny Certyfikat Czystego Sumienia Reklamowego. Autorami pomysłu są Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek z dyrektorem kreatywnym Bartłomiejem Ramsem. Autorem rysunków do kartki jest Łukasz Mieszkowski.(MŁ, 30.12.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










