Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 29, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Droższe reklamy w radiowej Trójce

18 stycznia 2010 roku Agencja Reklamy Polskiego Radia zmienia ceny reklam w Programie III Polskiego Radia.

Ceny emisji reklamy w Trójce w dni powszednie zostały podwyższone średnio o 14 proc., a w weekendy – o 20 proc. Nowy cennik ma zachęcić do korzystania z pakietu EuroTrójka (oferuje łączone kampanie w Programie III i Polskim Radiu Euro).

(KOZ, 29.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.