Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska Organizacja Turystyczna szuka agencji reklamowej

Polska Organizacja Turystyczna rozpisała przetarg na zorganizowanie kampanii informacyjno-promocyjnej na krajowym rynku.

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie założeń i kreacji, a także realizacja akcji, której celem ma być zwiększenie świadomości i zainteresowania Polską jako krajem atrakcyjnym turystycznie, podniesienie poziomu wiedzy na temat produktów turystycznych oferowanych przez polskie miasta i regiony, a także promocja certyfikowanych przez POT produktów turystycznych, w tym Szlaku Zabytków Techniki i Kanału Augustowskiego. Kampania ma być współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach programu operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

(DOK, 29.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.