PZU reklamuje ubezpieczenia, chwaląc się zwycięstwem w rankingu ”Rzeczpospolitej”
29.12.2009, 08:14
Gazeciarze krzyczący: ”»Rzeczpospolita« donosi: Najtańsze ubezpieczenia nowego auta oferuje PZU” - tak wyglądają reklamy ubezpieczeń AC i OC w najnowszej kampanii PZU.
Można je zobaczyć w kanałach: TVP, Polsacie, Polsacie Sport, TVN, TV 4, TVN Siedem, TVP Info. Ponadto kampania jest prowadzona w radiu i Internecie. PZU nawiązuje w reklamach do rankingu ubezpieczeń komunikacyjnych, który ”Rzeczpospolita” opublikowała 26 listopada br. Kampania potrwa do połowy stycznia 2010 roku. Kreację przygotowała agencja Leo Burnett. Media zaplanował i zakupił Starlink. Działania w sieci przygotowały agencje K2 (kreacja) i ACR (planowanie i zakup).(MŁ, 29.12.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










