TVN na "Brzyduli" zarobił prawie 140 mln zł
24.12.2009, 00:41
Drugą edycję serialu "Brzydula" oglądało w TVN średnio 3,68 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
TVN podczas emitowania serialu (od 7 września do 22 grudnia br.) był liderem popołudniowego pasma 17.55–18.25. Osiągał wtedy średnio 30,34 proc. udziału w rynku. Udział TVP 1 wynosił 27,7 proc., Polsatu – 14,14 proc., a TVP 2 – 7,5 proc. Druga edycja ”Brzyduli” gromadziła więcej widzów niż pierwsza. Tą, pokazywaną między 6 października ub.r. a 29 majem br., śledziło średnio 2,49 mln widzów przy udziale w rynku wynoszącym 20,94 proc. Natomiast wszystkie odcinki serialu oglądało średnio 2,89 mln widzów (24,09 proc. udziału w rynku).TVN na reklamach emitowanych przy ”Brzyduli” zarobił 136,53 mln zł. Z pierwszej edycji wpływy wyniosły 77,26 mln zł, a z drugiej – 59,27 mln zł (wszystkie dane cennikowe). Od stycznia 2010 roku ”Brzydulę” zastąpi w TVN serial ”Majka”. Jej pierwszy odcinek, który oglądało 4,4 mln widzów, pokazano 22 grudnia br. po nadaniu ostatniego epizodu ”Brzyduli”. (KOZ)(KOZ, 24.12.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










