Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 23, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MTV Networks Polska rozpoczyna współpracę z Grupą o2

Grupa o2 od stycznia 2010 r. będzie zajmować się obsługą reklamową projektów MTV Networks Polska – obsługiwać ma serwisy internetowe MTV Polska, Viva Polska, VH1 i Comedy Central oraz portale s2o.tv i Namierzgwiazde.pl.

– Widzimy dużą synergię z Grupą o2 nie tylko na polu reklamowym – tłumaczy Tomasz Bruss, dyrektor ds. reklamy i sponsoringu w MTV Networks Polska. O innych projektach mówić nie chce. Pytany, na jaki czas podpisano umowę z Grupą o2, odpowiada: – To ma być długofalowa współpraca. Przez ostatnie trzy lata MTV Networks Polska współpracował z ARBOmedia. Za sprzedaż reklam w witrynie kanału Nickelodeon nadal odpowiada At Media.

(KOZ, 23.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.