MTV Networks Polska rozpoczyna współpracę z Grupą o2
23.12.2009, 08:12
Grupa o2 od stycznia 2010 r. będzie zajmować się obsługą reklamową projektów MTV Networks Polska – obsługiwać ma serwisy internetowe MTV Polska, Viva Polska, VH1 i Comedy Central oraz portale s2o.tv i Namierzgwiazde.pl.
– Widzimy dużą synergię z Grupą o2 nie tylko na polu reklamowym – tłumaczy Tomasz Bruss, dyrektor ds. reklamy i sponsoringu w MTV Networks Polska. O innych projektach mówić nie chce. Pytany, na jaki czas podpisano umowę z Grupą o2, odpowiada: – To ma być długofalowa współpraca. Przez ostatnie trzy lata MTV Networks Polska współpracował z ARBOmedia. Za sprzedaż reklam w witrynie kanału Nickelodeon nadal odpowiada At Media.(KOZ, 23.12.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










