Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 21, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Dziennik Polski” przebudował serwis internetowy

Nowy layout, układ treści i funkcjonalności to główne zmiany, jakie wprowadził w swoim serwisie internetowym krakowski ”Dziennik Polski” (Wydawnictwo Jagiellonia).

Witryna ma nową szatę graficzną, a jej treść uporządkowano w ośmiu działach tematycznych: aktualności, region, magazyny, informatory, warto wiedzieć, po godzinach, galerie i archiwum. Dodano nowe funkcjonalności, np. internauci mogą nie tylko skomentować artykuły, ale też polecić je innym użytkownikom, ocenić galerie i pliki wideo. W specjalnym boksie wyeksponowano najczęściej czytane i komentowane teksty, mocniej zaakcentowano felietony i blogi dziennikarzy, wyeksponowano i uproszczono mechanizm zakupu treści płatnych. Jak zapowiada menedżer serwisu Wacław Widomski, będzie on systematycznie rozbudowywany i poszerzany o nowe treści. – Do tej pory bazowaliśmy na materiałach dostarczanych przez ”Dziennik Polski” i Wydawnictwo Jagiellonia, teraz będziemy zwiększać produkcję kontentu przygotowywanego na potrzeby witryny – mówi Widomski.

(RH, 21.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.