Show "Kocham cię, Polsko" utrzymał widownię i pozycję lidera pasma
17.12.2009, 08:27
Program rozrywkowy "Kocham cię, Polsko" jesienią przyciągał do TVP 2 średnio 3,1 mln widzów – tyle samo co wiosną br.
Show zachował pozycję lidera, uzyskując w swoim paśmie największy udział w rynku. Wybierało go średnio 22 proc. osób mających w tym czasie włączone telewizory (w poprzednim sezonie było to 22,5 proc.). Udział TVN wyniósł w tym czasie 18 proc., Jedynkę wybierało 17,1 proc. widzów, a Polsat – 15,4 proc. Show ”Kocham cię, Polsko”, którego producentem jest firma Rochstar, był emitowany od 11 września do 11 grudnia br., w piątki o 21.10. W grupie komercyjnej wybierało go 18,3 proc. widzów (wiosną było to 20 proc.). Ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie Dwójka uzyskała 8,7 mln zł – o 2 mln zł więcej niż wiosną br. Jak informuje Anna Opończewska, specjalista ds. PR z Rochstar Management, ”Kocham cię, Polsko” ma wrócić na antenę wiosną przyszłego roku. Nagrania nowych odcinków jeszcze się nie zaczęły, bo trwają rozmowy na temat modyfikacji programu – być może nastąpi zmiana wśród kapitanów drużyn (w dotychczasowych seriach były to Marzena Rogalska i Katarzyna Zielińska). W zimowej ramówce Dwójki miejsce show zajmie pasmo filmowe. Dane AGB Nielsen Media Research.(RUT, 17.12.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










