Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 17, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rozpisano konkurs na dwuletnią kampanię promującą mięso

Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej szuka agencji, której zleci przeprowadzenie dwuletniej kampanii promocyjnej. Jej budżet ma wynieść 3 mln euro.

Działania mają być prowadzone pod hasłem ”Europejski stół – tradycja, nowoczesność, jakość”, a ich celem będzie promocja wołowiny, cielęciny i wieprzowiny oraz podrobów. Reklamy będą ukazywać się przede wszystkim w prasie, Internecie i na materiałach BTL. Uzupełnieniem działań będzie akcja PR. Kampania zasięgiem obejmie Polskę, Rosję, Ukrainę i kraje azjatyckie (m.in. Chiny i Tajlandię). Konkurs ofert, który rozpoczął się wczoraj, ma zostać rozstrzygnięty w pierwszym kwartale 2010 roku. Przypomnijmy, że niedawno zakończyły się przetargi na promocję mięsa wieprzowego, prowadzony przez Związek Polskie Mięso oraz Polski Związek Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej Polsus, i wołowiny – organizowany przez Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego.

(DOK, 17.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.