Rozpisano konkurs na dwuletnią kampanię promującą mięso
17.12.2009, 07:56
Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej szuka agencji, której zleci przeprowadzenie dwuletniej kampanii promocyjnej. Jej budżet ma wynieść 3 mln euro.
Działania mają być prowadzone pod hasłem ”Europejski stół – tradycja, nowoczesność, jakość”, a ich celem będzie promocja wołowiny, cielęciny i wieprzowiny oraz podrobów. Reklamy będą ukazywać się przede wszystkim w prasie, Internecie i na materiałach BTL. Uzupełnieniem działań będzie akcja PR. Kampania zasięgiem obejmie Polskę, Rosję, Ukrainę i kraje azjatyckie (m.in. Chiny i Tajlandię). Konkurs ofert, który rozpoczął się wczoraj, ma zostać rozstrzygnięty w pierwszym kwartale 2010 roku. Przypomnijmy, że niedawno zakończyły się przetargi na promocję mięsa wieprzowego, prowadzony przez Związek Polskie Mięso oraz Polski Związek Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej Polsus, i wołowiny – organizowany przez Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego.(DOK, 17.12.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










