Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 17, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

X-Trade Brokers promuje się reklamą wideo na Facebook

Dom Maklerski X-Trade Brokers jako pierwszy polski reklamodawca wykorzystał reklamę wideo na stronie głównej Facebook.

To 30-sekundowy spot w formie sondy, w której wypowiadają się internauci. Reklama jest częścią kampanii ”Cele, nie marzenia” realizowanej obecnie przez X-TB w Internecie, telewizji i radiu. Akcję na Facebooku przygotowała agencja kreatywna 180heartbeats.

(MŁ, 17.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.