Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 16, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Short lista w przetargu reklamowym Multimedia Polska

Dwie agencje znalazły się na krótkiej liście w przetargu reklamowym operatora kablowego Multimedia Polska.

Zwycięska agencja ma odpowiadać za kreację i realizację kampanii w 2010 roku. Do tej pory Multimedia Polska współpracowała z agencją reklamową Demo Effective Launching, ale nie ujawnia, czy znalazła się ona na short liście. Przetarg ma być rozstrzygnięty jeszcze w grudniu.

(DOK, 16.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.