Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 14, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania abonamentowa w mediach publicznych

Dzisiaj rozpoczyna się w Telewizji Polskiej kampania informacyjno-promocyjna na temat abonamentu radiowo-telewizyjnego.

Wszystkie stacje TVP mają emitować spot, który powstał na potrzeby kampanii. Dodatkowo poszczególne kanały przygotowują własne materiały, np. TVP Kultura spot ”Nie ma abonamentu. Nie ma kultury”. Wątki poświęcone konieczności płacenia abonamentu pojawią się w produkcjach takich jak ”Klan”, ”Plebania”, ”Ojciec Mateusz” czy ”Jaka to melodia”. Spoty informujące o konieczności płacenia abonamentu pojawić się mają też na antenach Polskiego Radia.

(KOZ, 14.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.