Hoop Polska w 2010 roku będzie wspierać marki Jupik, Paola, Hoop Cola i R20
14.12.2009, 08:13
W pierwszym kwartale 2010 roku dział marketingu firmy Hoop Polska planuje kampanie marek Jupik i Paola, w drugim kwartale zaś ma kontynuować obecną kampanię Hoop Coli.
W tym roku Hoop poszerzyła portfolio marki Jupik o Jupik Shake. W pierwszym kwartale 2010 roku firma planuje dużą kampanię tej marki i w związku z tym rozważa przegląd ofert agencji reklamowych. Dla marki Jupik pracuje obecnie PND Futura. Hoop Polska planuje też działania wspierające sprzedaż i wizerunek syropów Paola oraz kontynuację działań dla Hoop Coli i napoju R20. Ponadto pracuje nad długofalową (na dwa, trzy lata) strategią dla wody marki Arctic i napojów Jupi.(MŁ, 14.12.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










