Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 14, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hoop Polska w 2010 roku będzie wspierać marki Jupik, Paola, Hoop Cola i R20

W pierwszym kwartale 2010 roku dział marketingu firmy Hoop Polska planuje kampanie marek Jupik i Paola, w drugim kwartale zaś ma kontynuować obecną kampanię Hoop Coli.

W tym roku Hoop poszerzyła portfolio marki Jupik o Jupik Shake. W pierwszym kwartale 2010 roku firma planuje dużą kampanię tej marki i w związku z tym rozważa przegląd ofert agencji reklamowych. Dla marki Jupik pracuje obecnie PND Futura. Hoop Polska planuje też działania wspierające sprzedaż i wizerunek syropów Paola oraz kontynuację działań dla Hoop Coli i napoju R20. Ponadto pracuje nad długofalową (na dwa, trzy lata) strategią dla wody marki Arctic i napojów Jupi.

(MŁ, 14.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.