"Kuba Wojewódzki" w TVN miał jesienią 2,1 mln widzów
10.12.2009, 08:56
Jesienne odcinki talk-show "Kuba Wojewódzki" w TVN gromadziły średnio po 2,1 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Program ukazywał się we wtorki o godz. 22.30, od 8 września do 8 grudnia. Pod względem udziału w rynku wyprzedzał propozycje konkurencyjnych stacji – oglądało go 22,9 proc. osób mających w tym czasie włączony telewizor. Udział Polsatu w tym paśmie wynosił 16,9 proc., TVP 2 – 15,2 proc., a TVP 1 – 14,2 proc. ”Kuba Wojewódzki” był też najchętniej oglądanym programem w grupie komercyjnej (16-49), gdzie wybierało go 25,1 proc. widzów. Udział Polsatu w tej grupie wyniósł 20 proc., Jedynki – 12,9 proc., a Dwójki – 10,9 proc.. Przychody ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie wyniosły 12,7 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów) – to o 3,1 mln zł więcej niż wiosną br.(RUT, 10.12.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










