Rekordowa liczba Pola-ków wypowiedziała się na temat swojej seksual-ności
26.09.2005, 11:45
Prawie 100 tys. Polaków wzięło udział w badaniach dotyczących zachowań seksualnych zorganizowanych w ramach Durex Global Sex Survey 2005.
Internetowe badania GSS 2005 przeprowadzano za pomocą ankiet od 23 maja do 31 lipca br. Akcję wspierała kampania reklamowa i konkurs na stronie www.durex.pl. Internauci, wypełniając anonimową ankietę, mogli zarejsterować się na stronie organizatora i walczyć o nagrody. W szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, którą przeprowadziła agencja marketingowa Zentropy Partners specjalizująca się w kounikacji internetowej (należy do McCann-Erickson w Polsce), wykorzystano brandmarki, billboardy, mailing, reklamy w komunikatorach oraz akcje promocyjne na witrynie firmy Durex. Kampania przyniosła najlepsze efekty na stronach młodzieżowych i serwisach randkowych. Zachęciła do wypełnienia ankiety Durex GSS 2005 prawie 72 tys. osób. Akcje promocyjne prowadzone bezpośrednio na stronie www.durex.pl przyciągnęły niemal 28 tys. użytkowników.(APŁ, 26.09.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










