Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 26, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rekordowa liczba Pola-ków wypowiedziała się na temat swojej seksual-ności

Prawie 100 tys. Polaków wzięło udział w badaniach dotyczących zachowań seksualnych zorganizowanych w ramach Durex Global Sex Survey 2005.

Internetowe badania GSS 2005 przeprowadzano za pomocą ankiet od 23 maja do 31 lipca br. Akcję wspierała kampania reklamowa i konkurs na stronie www.durex.pl. Internauci, wypełniając anonimową ankietę, mogli zarejsterować się na stronie organizatora i walczyć o nagrody. W szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, którą przeprowadziła agencja marketingowa Zentropy Partners specjalizująca się w kounikacji internetowej (należy do McCann-Erickson w Polsce), wykorzystano brandmarki, billboardy, mailing, reklamy w komunikatorach oraz akcje promocyjne na witrynie firmy Durex. Kampania przyniosła najlepsze efekty na stronach młodzieżowych i serwisach randkowych. Zachęciła do wypełnienia ankiety Durex GSS 2005 prawie 72 tys. osób. Akcje promocyjne prowadzone bezpośrednio na stronie www.durex.pl przyciągnęły niemal 28 tys. użytkowników.

(APŁ, 26.09.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.