Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 09, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stabilna widownia "Szymon Majewski Show"

Emitowane jesienią br. odcinki programu rozrywkowego "Szymon Majewski Show" przyciągały do TVN średnio 2,8 mln widzów – tyle, ile jesienią ub.r.

Jednocześnie widownia programu była o 200 tys. osób większa niż wiosną br. ”Szymon Majewski Show” był nadawany od 7 września do 7 grudnia, w poniedziałki o 21.30. Pod względem udziału w rynku TVN był w tym czasie na drugim miejscu – oglądało go średnio 21,5 proc. osób mających wtedy włączone telewizory. Liderem pasma była Dwójka z udziałem 23,9 proc. TVN nieznacznie wyprzedził Polsat, który wybierało 21,4 proc. widzów i miał tym samym dużą przewagę nad Jedynką (6,5 proc. udziału). Przychody ze sprzedaży czasu reklamowego przy ”Szymon Majewski Show” wyniosły 17 mln zł (dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów) i były o 12 proc. wyższe niż wiosną br. (15,2 mln zł). Dane: AGB Nielsen Media Research.

(RUT, 09.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.