Kampania telewizorów Funai
09.12.2009, 08:14
W prasie, Internecie i na nośnikach zewnętrznych trwa wizerunkowa kampania telewizorów marki Funai (Funai Europe GmbH Oddział w Polsce).
W ramach rozpoczętej właśnie kampanii prasowej pod hasłem ”Co łączy japońskie kimono z telewizorem LCD Funai?” ogłoszenia pojawiać się będą w 12 kolejnych wydaniach miesięczników ”Playboy” i ”CKM”. Marka podjęła też współpracę z portalem Onet.pl - jest sponsorem świątecznego serwisu i realizowanego w portalu konkursu SMS-owego. Jednocześnie trwa kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej pod hasłem: ”Stworzony w Japonii. Przyjemność na lata”, realizowana od połowy listopada br. w prawie 40 miastach. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Interactive Solutions.(DOK, 09.12.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










