Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 08, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Druga seria "Czasu honoru" w TVP 2 miała mniej widzów od pierwszej

Druga edycja serialu "Czas honoru" co niedziela przyciągała do TVP 2 średnio 2,6 mln osób – o 300 tys. mniej, niż w pierwszym sezonie jesienią ub.r.

Dwójka nadawała ”Czas honoru” od 13 września do 6 grudnia, w niedziele o 21, uzyskując średnio 16,1 proc. udziału w rynku. Więcej widzów wybierało w tym czasie propozycje TVN – 27,7 proc. udziału – i Polsatu – 19,9 proc. udziału. Dwójka wygrała tylko z Jedynką, którą wybierało 11,4 proc. widzów. W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) udział Dwójki był mniejszy – 15,7 proc. Tu liderem był Polsat wybierany przez 25,5 proc. widzów, udział TVN wynosił 24,5 proc., a Jedynki – 9,7 proc. Przychody TVP 2 z emisji reklam przy serialu wyniosły 7,7 mln zł (dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów). Nieoficjalnie wiadomo, że jesienią przyszłego roku Dwójka chce pokazać trzecią edycję ”Czasu honoru”. Dane AGB Nielsen Media Research.

(RUT, 08.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.