Większa widownia programu "Mam talent" w TVN
08.12.2009, 08:26
Odcinki drugiej edycji programu rozrywkowego "Mam talent" w TVN oglądało średnio 5,4 mln osób – o 650 tys. więcej, niż podczas pierwszej edycji.
”Mam talent” był emitowany od 12 września do 5 grudnia w soboty, początkowo o godz. 20.35, a od końca października o godz. 20. Pod względem udziału w rynku program zdystansował konkurencję. Wybierała go ponad jedna trzecia osób mających w tym czasie włączony telewizor – 34,6 proc. Udział Jedynki wynosił w tym czasie 20,2 proc., Polsat wybierało 16 proc. widzów, a Dwójkę – 10,6 proc. Jeszcze większą przewagę ”Mam talent” miał w grupie komercyjnej, wśród osób w wieku 16-49 lat, gdzie wybierało go 40,4 proc. widowni. Udział TVP 1 w tej grupie wyniósł 19,4 proc., Polsatu – 14,4 proc., a TVP 2 – 9,5 proc. Największą widownię zgromadził finałowy odcinek show: obejrzało go 6,7 mln widzów, tj. 41,8 proc. osób, które miały w tym czasie włączone telewizory. Przychody TVN ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie wyniosły 55,8 mln zł (dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów). To o 2 proc. więcej niż przy pierwszej edycji jesienią ub.r. (54,5 mln zł). Drugą edycję ”Mam talent” wygrał akordeonista Marcin Wyrostek. Program ma powrócić do ramówki jesienią 2010 roku. Dziś rozpoczyna się cykl koncertów uczestników show – bilety kosztują od 70 zł do 280 zł. Dane AGB Nielsen Media Research.(RUT, 08.12.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










