Aż 1,3 mln zł zebrał Polsat z charytatywnego mikołajkowego bloku reklamowego
08.12.2009, 08:25
Charytatywny mikołajkowy blok reklamowy w Polsacie przyniósł w tym roku rekordową kwotę 1,3 mln zł. Jego średnia widownia wyniosła 5,9 mln osób.
Specjalny blok reklamowy w Polsacie był emitowany 6 grudnia przed ”Wydarzeniami”, w godz. 18.45-18.56. Nadawane w nim reklamy dotarły do 7,3 mln widzów – tyle osób oglądało je co najmniej minutę. Przychód z emisji spotów – uzależniony od liczby widzów – jest największy w sześcioletniej historii akcji. Poprzednie pięć edycji akcji przyniosło w sumie ponad 3,5 mln zł. W mikołajkowym bloku reklamowym wzięły udział następujące firmy: Liberty Seguros y Reaseguros SA, McDonald’s Polska, Animex, Polkomtel SA, Procter & Gamble DS Polska, Kraft Foods Polska, Cyfrowy Polsat, US Pharmacia Int., Polska Telefonia Komórkowa Centertel, Nestlé Polska, Castorama, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica SA, Cadbury Wedel, Renault Polska, Coca-Cola Poland Services, Samsung Electronics Polska, Netto, P4, Invest Bank SA oraz Skoda Auto Polska SA. Zebrana kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci – podopiecznych Fundacji Polsat.(RUT, 08.12.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










