Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 08, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Platforma Pino promuje się wśród młodych internautów magazynem cyfrowym

Dom sprzedaży prasy Ad Meritum stworzył dla platformy Pino magazyn elektroniczny pt. "Pepper by Pino". Jego celem jest promocja platformy i znajdujących się na niej serwisów wśród młodych użytkowników Internetu, którzy coraz rzadziej sięgają po drukowaną prasę.

Magazyn o objętości 40 stron dostępny jest na stronie Magazynpepper.pl. Na razie planowany jest jako kwartalnik. Treści w nim prezentowane dotyczą muzyki, mody, nowości technicznych, motoryzacji i zagadnień społeczno-obyczajowych. Użytkownik znajdzie m.in. przegląd najpopularniejszych filmów z serwisu Patrz.pl, newsy z Xoxo.pl oraz iThink.pl, a także wybór kanałów z PinoTV. Wiadomości wzbogacają elementy multimedialne Debiut pierwszego numeru wspiera kampania reklamowa kierowana do użytkowników platformy. Działania prowadzone są w serwisach Pino – m.in. reklamy typu display, mailingi, linki tekstowe. Promocja potrwa do 28 grudnia.

(AW, 08.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.