Platforma Pino promuje się wśród młodych internautów magazynem cyfrowym
08.12.2009, 08:19
Dom sprzedaży prasy Ad Meritum stworzył dla platformy Pino magazyn elektroniczny pt. "Pepper by Pino". Jego celem jest promocja platformy i znajdujących się na niej serwisów wśród młodych użytkowników Internetu, którzy coraz rzadziej sięgają po drukowaną prasę.
Magazyn o objętości 40 stron dostępny jest na stronie Magazynpepper.pl. Na razie planowany jest jako kwartalnik. Treści w nim prezentowane dotyczą muzyki, mody, nowości technicznych, motoryzacji i zagadnień społeczno-obyczajowych. Użytkownik znajdzie m.in. przegląd najpopularniejszych filmów z serwisu Patrz.pl, newsy z Xoxo.pl oraz iThink.pl, a także wybór kanałów z PinoTV. Wiadomości wzbogacają elementy multimedialne Debiut pierwszego numeru wspiera kampania reklamowa kierowana do użytkowników platformy. Działania prowadzone są w serwisach Pino – m.in. reklamy typu display, mailingi, linki tekstowe. Promocja potrwa do 28 grudnia.(AW, 08.12.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










