Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 08, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Partner of Promotion wydzielono Green Division

Agencja public relations Partner of Promotion utworzyła nowy dział w strukturach agencji pod nazwą Green Division.

Do zadań nowego działu należy prowadzenie projektów w zakresie edukacji ekologicznej, realizacja tego typu kampanii PR, jak również opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji dla proekologicznych działań przedsiębiorstw. Komórką kieruje Monika Bębnowska, account director w Partner of Promotion. Agencja Partner of Promotion realizowała dotąd kilka projektów związanych z ochroną środowiska oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu. Wśród nich jest kampania ”Zmień nawyki na dobre”, poprzedzająca konferencję ONZ na temat przeciwdziałania zmianom klimatu (COP 14), przeprowadzona dla Ministerstwa Środowiska.

(MŁ, 08.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.