Pepsi w świątecznej kampanii organizuje wirtualne walki pingwinów i funduje Karaiby
07.12.2009, 08:12
W świątecznej kampanii Pepsi bohaterem spotu, promocji konsumenckiej i wirtualnej gry jest pingwin.
Trwający 30 sekund spot emitują: TVP 1, TVP 2, Polsat, Polsat 2, Polsat Sport, TVN, TVN Siedem, TV 4, Discovery, Discovery Science, Discovery Travel and Living, Animal Planet, 4FunTV i TVN Warszawa. Pepsi dla internautów przygotowało stronę Pingwinfight.pl. Można na niej wygrać: dwuosobową wycieczkę na Wyspy Karaibskie, 15 konsol Xbox 360 oraz 100 gier na tę konsolę. W konkursie może wziąć udział każdy, kto założy konto w serwisie i stworzy awatara pingwina. Następnie trzeba rywalizować z awatarami stworzonymi przez innych użytkowników. Z kolei w supermarketach do czteropaku Pepsi dołączona jest pluszowa maskotka pingwina. Pingwiny znajdziemy także na materiałach promocyjnych, a duże maskotki przy paletach z produktem. Promocja potrwa do końca grudnia br. Za kreację kampanii odpowiadają agencje: CLM BBDO (Paryż), Graffiti BBDO (Rumunia) i BBDO Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada OMD.(MŁ, 07.12.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










