Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 04, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pięć agencji walczy o budżet Royal Unibrew

Browar Royal Unibrew, do którego należą m.in. marki Łomża, Strzelec i Cooler, zaprosił pięć agencji reklamowych do przetargu.

Ich nazw nie ujawniono. Wiadomo, że jest wśród nich agencja Testardo Gram, która pracowała dla browaru do tej pory. Brief przetargowy dotyczy przygotowania strategii komunikacji dla marki Łomża, choć reklamodawca nie wyklucza, że zwycięska agencja będzie pracowała też dla pozostałych marek. Rozstrzygnięcie przetargu ma nastąpić przed świętami.

(MŁ, 04.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.