Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 03, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wpływy reklamowe telewizji na papierze nie zmalały

W listopadzie łączne wpływy cennikowe głównych telewizji ze sprzedaży czasu reklamowego wyniosły 990 mln zł i były o zaledwie 0,1 proc. wyższe od tych z listopada ub.r. (989 mln).

Największe przychody reklamowe wypracował w listopadzie TVN – według danych cennikowych było to 357,5 mln zł, o 8 proc. mniej niż w listopadzie ub.r. Drugi był Polsat z przychodami cennikowymi 294 mln zł (wzrost o 1 proc.). Wpływy Programu 1 TVP wyniosły 205 mln zł (wzrost o 11 proc.), a Programu 2 – 133,5 mln zł (wzrost o 6 proc.). Łącznie po 11 miesiącach br. główne stacje uzyskały ze sprzedaży czasu reklamowego – gdyby kierować się danymi bez rabatów - 7,4 mld zł. W tym samym okresie ub.r. było to 7,3 mld zł, czyli według danych na papierze ten rok był lepszy o 1,3 proc. Jak jest w rzeczywistości, wiedzą same stacje, które nie ujawniają rzeczywistych przychodów. Dane AGB Nielsen Media Research.

(RUT, 03.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.