Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 03, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Viva Polska traci, Kino Polska zyskuje

Spośród dziesięciu najpopularniejszych kanałów tematycznych największy wzrost oglądalności odnotował w listopadzie br. kanał Kino Polska. Duży wzrost widowni miały też AXN, Disney Channel i Disney XD.

Liderem wśród kanałów tematycznych pozostawał w listopadzie br. TVN 24, którego średnia dobowa widownia wyniosła 145 tys. widzów (spadek o 11,83 proc. względem listopada ub.r.). Drugi był Disney Channel – 61 tys. widzów (wzrost o 20,9 proc.) i Disney XD – 55 tys. widzów (wzrost o 22,89 proc.). Za nimi znalazły się: MiniMini – 47 tys. widzów (spadek o 16,93 proc.), Cartoon Network – 46 tys. widzów (spadek o 1,62 proc.), AXN – 42 tys. widzów (wzrost o 34,78 proc.), Polsat Sport –41 tys. widzów (wzrost o 18,81 proc.), Discovery –33 tys. widzów (wzrost o 11,38 proc.), Viva Polska – 32 tys. widzów (spadek o 26,18 proc.) i Kino Polska – 30 tys. widzów (wzrost o 72,49 proc.). Dane AGB Nielsen Media Research.

(KOZ, 03.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.