Średnio po 4,9 mln widzów miały odcinki 10. edycji "Tańca z gwiazdami"
01.12.2009, 08:23
Dziesiąta edycja programu rozrywkowego "Taniec z gwiazdami" przyciągała do TVN średnio 4,9 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
To o ponad 1 mln widzów więcej niż program miał wiosną br. Zakończona w niedzielę 10. edycja show dała TVN pozycję lidera pasma o 20 (w ub.r. ”Taniec z gwiazdami” przegrał z serialem Jedynki ”Ranczo”). Show TVN wybierało średnio 29,6 proc. osób mających w tym czasie włączone telewizory (udział Polsatu wyniósł 17,7 proc., TVP 1 – 17,2 proc., a TVP 2 – 14 proc.). TVN z udziałem 26 proc. był też liderem w grupie komercyjnej. Wpływy reklamowe przy emisji show wyniosły 47 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). To więcej niż wiosną br., kiedy TVN uzyskał 34,8 mln zł, ale mniej niż przy rekordowej pod tym względem ósmej edycji ”Tańca z gwiazdami” jesienią ub.r., która przyniosła 60 mln zł. W 10. sezonie ”Taniec z gwiazdami” zgromadził więcej widzów niż w kilku poprzednich. Rekordową widownię miała trzecia edycja programu, a najmniejszą pierwsza. Oto wyniki poszczególnych edycji: pierwsza (wiosna 2005) – 3,4 mln, druga – 5 mln, trzecia – 6,7 mln, czwarta - 6,4 mln, piąta – 4,9 mln, szósta – 5,3 mln, siódma i ósma – po 4,7 mln, dziewiąta – 3,8 mln. Dziesiątą edycję ”Tańca z gwiazdami” wygrała aktorka Anna Mucha. Jej partnerem był Rafał Maserak. Finałowy odcinek obejrzało 6,2 mln osób.(RUT, 01.12.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










