Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 01, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio po 4,9 mln widzów miały odcinki 10. edycji "Tańca z gwiazdami"

Dziesiąta edycja programu rozrywkowego "Taniec z gwiazdami" przyciągała do TVN średnio 4,9 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

To o ponad 1 mln widzów więcej niż program miał wiosną br. Zakończona w niedzielę 10. edycja show dała TVN pozycję lidera pasma o 20 (w ub.r. ”Taniec z gwiazdami” przegrał z serialem Jedynki ”Ranczo”). Show TVN wybierało średnio 29,6 proc. osób mających w tym czasie włączone telewizory (udział Polsatu wyniósł 17,7 proc., TVP 1 – 17,2 proc., a TVP 2 – 14 proc.). TVN z udziałem 26 proc. był też liderem w grupie komercyjnej. Wpływy reklamowe przy emisji show wyniosły 47 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). To więcej niż wiosną br., kiedy TVN uzyskał 34,8 mln zł, ale mniej niż przy rekordowej pod tym względem ósmej edycji ”Tańca z gwiazdami” jesienią ub.r., która przyniosła 60 mln zł. W 10. sezonie ”Taniec z gwiazdami” zgromadził więcej widzów niż w kilku poprzednich. Rekordową widownię miała trzecia edycja programu, a najmniejszą pierwsza. Oto wyniki poszczególnych edycji: pierwsza (wiosna 2005) – 3,4 mln, druga – 5 mln, trzecia – 6,7 mln, czwarta - 6,4 mln, piąta – 4,9 mln, szósta – 5,3 mln, siódma i ósma – po 4,7 mln, dziewiąta – 3,8 mln. Dziesiątą edycję ”Tańca z gwiazdami” wygrała aktorka Anna Mucha. Jej partnerem był Rafał Maserak. Finałowy odcinek obejrzało 6,2 mln osób.

(RUT, 01.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.