Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 01, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jarosław Wiewiórski działa w nowym projekcie reklamowym

Jarosław Wiewiórski pracuje przy nowym przedsięwzięciu reklamowym na rynku o nazwie Antymateria.

Wiewiórski na razie nie chce zdradzać szczegółów projektu. Wiadomo, że zespół Antymaterii zabiega już o zlecenia – startuje m.in. w przetargu na obsługę kreatywną Lukas Banku. Wiewiórski ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Do początku br. był dyrektorem kreatywnym agencji Leo Burnett. Wcześniej pracował m.in. jako executive creative director w Leo Burnett Kijów.

(MŁ, 01.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.