Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 01, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Norbert Kilen ma rozwinąć agencję interaktywną Think Kong

Na warszawskim rynku powstała agencja interaktywna Think Kong. Ma się specjalizować w kreacji i realizacji kampanii przy wykorzystaniu serwisów społecznościowych i strategicznym wsparciu marek w Internecie.

Rozwojem Think Kong kieruje Norbert Kilen, który wcześniej przez sześć lat był dyrektorem strategicznym agencji On Board PR. Zespół nowo powstałej agencji tworzą także: Urszula Komorek - pracowała do tej pory w dziale nowych mediów TVN (odpowiadała za design serwisów internetowych) i Sławomir Ossowski – przeszedł z agencji FlashTeam. Think Kong działa w ramach On Board San Markos Group, skupiającej agencje PR i marketingu zintegrowanego.

(DOK, 01.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.