Renault Polska promuje Dacię Logan
26.09.2005, 08:51
Agencja Publicis i dom mediowy Carat Polska przygotowały nową kampanię reklamową samochodu Dacia Logan (Renault Polska).
Kampania ”Dacia Logan. Logiczny wybór” informuje o zaletach samochodu (bagażnik 510 litrów, silniki Renault o sprawdzonej konstrukcji, 3-letnia gwarancja i niska cena pierwszego przeglądu). Grupą docelową działań reklamowych są mężczyźni w wieku 40-64 lat, mieszkający na wsiach oraz w małych i średnich miastach. Kampania w prasie codziennej (”Echo Dnia” i 16 tytułów tworzących Pakiet Prasy Regionalnej) zakończy się 7 października. Dwa dni dłużej potrwają działania reklamowe w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP 3 i Polsat), a do 1 listopada reklamy samochodu będą publikowane w magazynach motoryzacyjnych, hobbystycznych, sportowych i tv guide’ach.(WK, 26.09.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










