Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 30, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego wprowadzi standardy branży call center

Grupa telemarketingowa działająca przy Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego opowiedziała się za wprowadzaniem standardów rekrutacji i szkolenia zawodowego w branży call center.

W tym celu nawiązała współpracę z Europejskim Stowarzyszeniem Direct i Interactive Marketingu (FEDMA). Bazując na jego doświadczeniach, ma opracować dokument, w którym znajdzie się zbiór zasad określających zasady certyfikowania konsultantów telefonicznych. Jednym z pierwszych kroków ma być m.in. pomoc w opracowywaniu nowoczesnych programów rekrutacyjnych i szkoleniowych. Projekt ma być gotowy na początku 2010 roku.

(DOK, 30.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.