BBDO Warszawa i Testardo Red Cell będą pracowały dla TP SA
23.09.2005, 10:18
Telekomunikacja Polska SA zakończyła przetarg na wybór kreatywnej agencji reklamowej. Od 1 października wiodącą agencją, odpowiedzialną za strategię komunikacji TP SA, będzie BBDO Warszawa. Agencją wspierającą została Testardo Red Cell.
Celem rozpisanego w maju br. przetargu był wybór agencji reklamowych do obsługi wszystkich strategicznych projektów marketingowych TP. Zaproszono agencje: DDB Warszawa (obsługiwała dotychczas TP SA), TBWA\Warszawa, Upstairs Young & Rubicam Poland, BBDO Warszawa (wtedy NoS/BBDO) i Testardo Red Cell. Na krótkiej liście znalazły się dwie ostatnie. Zakończony przetarg był prowadzony tylko dla marki TP. W obu przypadkach umowy zostaną podpisane na rok z możliwością przedłużenia. ”System wynagradzania zakłada współodpowiedzialność agencji za efektywność komunikacji, jak również realizację celów biznesowych bezpośrednio związanych z kampanią” – wyjaśnia w komunikacie TP SA. Pierwszych projektów autorstwa zwycięskich agencji należy się spodziewać na przełomie października i listopada. Domem mediowym Telekomunikacji Polskiej jest Initiative Warszawa.(WK, 23.09.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










