Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 23, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BBDO Warszawa i Testardo Red Cell będą pracowały dla TP SA

Telekomunikacja Polska SA zakończyła przetarg na wybór kreatywnej agencji reklamowej. Od 1 października wiodącą agencją, odpowiedzialną za strategię komunikacji TP SA, będzie BBDO Warszawa. Agencją wspierającą została Testardo Red Cell.

Celem rozpisanego w maju br. przetargu był wybór agencji reklamowych do obsługi wszystkich strategicznych projektów marketingowych TP. Zaproszono agencje: DDB Warszawa (obsługiwała dotychczas TP SA), TBWA\Warszawa, Upstairs Young & Rubicam Poland, BBDO Warszawa (wtedy NoS/BBDO) i Testardo Red Cell. Na krótkiej liście znalazły się dwie ostatnie. Zakończony przetarg był prowadzony tylko dla marki TP. W obu przypadkach umowy zostaną podpisane na rok z możliwością przedłużenia. ”System wynagradzania zakłada współodpowiedzialność agencji za efektywność komunikacji, jak również realizację celów biznesowych bezpośrednio związanych z kampanią” – wyjaśnia w komunikacie TP SA. Pierwszych projektów autorstwa zwycięskich agencji należy się spodziewać na przełomie października i listopada. Domem mediowym Telekomunikacji Polskiej jest Initiative Warszawa.

(WK, 23.09.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.