Złote Spinacze 2009 rozdane
26.11.2009, 08:32
Związek Firm Public Relations po raz siódmy wręczył wczoraj nagrody Złote Spinacze.
W kategorii PR korporacyjny nagrodzono agencje Imago Public Relations za ”Polskę w termowizyjnym obiektywie” i Raczkiewicz Chenczke Colsuntants oraz Eurobank za ”Wygraj Eurobank!”. W kategorii PR produktu nagrody odebrały agencje Ciszewski Public Relations za ”24 czerwca Polskim Dniem Przytulania”, Solski Burson-Marsteller za ”Burger King nagradza Kamila Durczoka za »rzucanie mięsem«” i Partner of Promotion za ”Simomania Polaków”. Za najlepszą kampanię edukacyjną uznano ”AlcoCasco – Alkomat w każdym aucie” agencji Hill & Knowlton Poland. W kategorii Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa wygrała agencja Imago Public Relations za zarządzanie sytuacją kryzysową w WWŻ Profi SA. W kategorii Public affairs & lobbing Złoty Spinacz przyznano za kampanię Razem ‘89 zorganizowaną przez koalicję organizacji pozarządowych i firm z branży marketingowej. Najlepsza kampania społeczna, zdaniem jury, to ”Kumpel z Powstania. 1944 Live” agencji San Marcos i On Board Public Relations. W kategorii Komunikacja wewnętrzna za najlepszą uznano agencję Euro RSCG Sensors za komunikację dla pracowników przy integracji Fortis Banku Polska i Dominet Banku. Za najlepszy event komercyjny nagrodę otrzymała agencja Euro RSCG Sensors za Paradę labradorów, natomiast za najlepszy event społeczny uznano XIX Bieg Powstania Warszawskiego agencji ComPress SA. W kategorii Launch nowego produktu, usługi lub firmy nagrodę przyznano agencji United PR za ”największy od 30 lat debiut banku w Europie” (dotyczył wejścia Alior Banku), a w kategorii Corporate social responsibility nagroda przypadła Żywcowi Zdrój SA za ”Moje Silne Drzewo”. Złoty Spinacz za PR miejsca, miasta lub regionu otrzymała agencja Eskadra Publica za ”Pozytywnie nakręceni polecają – Śląskie. Pozytywna energia”. W tym roku przyznano również nagrody w trzech kategoriach specjalnych. Za kreatywność Złoty Spinacz dostała agencja Imago Public Relations, za efektywność - Partner of Promotion, a za PR online - San Markos i On Board Public Relations.(JS, 26.11.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










