Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 26, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurobest 2009: Leo Burnett walczy o nagrody

Seria trzech reklam prasowych przygotowanych przez warszawską agencję Leo Burnett w ramach kampanii "Spójrz mi w oczy" dla marki Max Factor (Procter & Gamble) trafiła na krótką listę festiwalu reklamowego Eurobest.

To jedyne polskie kreacje, które są na krótkich listach ogłoszonych pierwszego dnia festiwalu. Zwycięzców poszczególnych kategorii poznamy jutro wieczorem.

(LL, 26.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.