Point Group stawia na Internet i szykuje nową emisję akcji
Platforma Mediowa Point Group przygotowuje się do uruchomienia kanału Machina TV. Zapowiada także akwizycje w Internecie i stworzenie nowych serwisów internetowych.
– Machina TV ma być rentowna od dnia uruchomienia. Wiemy, jak na tym kanale zarobić. Kluczem nie jest odpalenie sygnału, a model, który przyniesie zyski – mówił podczas wczorajszego spotkania z dziennikarzami i analitykami giełdowymi Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group SA. Lisiecki nie chce ujawnić, kiedy dokładnie Machina TV rozpocznie nadawanie (wcześniej jako termin startu podawano przełom roku). Twierdzi, że spółka jest już gotowa do uruchomienia przekazu. – Chcieliśmy ruszyć w święta Bożego Narodzenia, ale uznaliśmy, że nie jest to najlepszy moment – wyjaśnia. Lisiecki informuje, że Machina TV ma być telewizją o charakterze rozrywkowym. – Ramówkę będziemy trzymać w tajemnicy do ostatniej chwili – zapowiada. Platforma Mediowa Point Group chce rozszerzyć działalność w Internecie. Zamierza uruchomić nowe serwisy użytkowo-zakupowe. Pierwszy ma się pojawić w sieci jeszcze w tym roku. Według zapewnień kierownictwa spółki planowane są także akwizycje, ale nie podano, o jakie konkretnie projekty chodzi. – Dla nas najistotniejsze są serwisy, w których użytkownicy płacą za dostęp – mówiła tylko Benita Jakubowska, wiceprezes i dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju nowych mediów w Media Point Group, spółce należącej do PMPG. W najbliższym czasie zarząd Platformy Mediowej Point Group podejmie uchwałę o nowej emisji akcji spółki. Emisja skierowana będzie do inwestorów instytucjonalnych i wyniesie mniej niż 10 proc. kapitału zakładowego. – Szacowany wpływ z emisji to ponad 20 milionów złotych – mówił Lisiecki.(KOZ, 24.11.2009)










