"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 23, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Tango z aniołem” wygrywa z ”Najsłabszym ogniwem”

(fot. polsat.com.pl)

Polski serial ”Tango z aniołem” w Polsacie ogląda średnio 2,1 mln widzów. To więcej niż w tym czasie przyciąga teleturniej ”Najsłabsze ogniwo” (1,6 mln) nadawany w TVN-ie, ale mniej niż programy emitowane w TVP 1 i TVP 2.

Serial nadawany jest w środy od 20.15 do 21. Pierwsze trzy odcinki przyciągały średnio 2,1 mln widzów (oglądalność 5,9 proc.), co dało stacji średni udział w rynku 14,1 proc. W czasie trwania serialu TVP 1 oglądało średnio 3,9 mln widzów (m.in. film fabularny), a TVP 2 - 4,6 mln (na wysoki wynik tej stacji miał wpływ mecz Polska - Walia, rozegrany 7 września). W tzw. komercyjnej grupie docelowej, czyli osób w wieku 16-49 lat, serial oglądało średnio 1 mln widzów, co dało Polsatowi 14,9 proc. udziałów w rynku. To więcej niż miał TVN o tej porze, ale mniej niż Jedynka i Dwójka. (Dane AGB Nielsen Media Research).

(MS, 23.09.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.