Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 23, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oferty biur podróży w kablówce

Operator kablowy Multimedia Polska testuje usługę t-commerce.

Abonenci w ramach specjalnego kanału, dostępnego dla klientów telewizji cyfrowej, mogą oglądać prezentację krajów i zapoznawać się z ofertami biur podróży. Mogą też kupić wycieczkę. W planach jest porozumienie się z nadawcami telewizyjnymi, by informacja na temat ofert biur podróży pojawiła się np. podczas programu o tematyce turystycznej. Multimedia Polska jako pośrednik otrzymuje prowizję od sprzedanej oferty. W najbliższych tygodniach t-commerce ruszy oficjalnie.

(KOZ, 23.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.