Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 20, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa kampania Simplusa w klimacie "Z Archiwum X"

Agencja reklamowa Team One przygotowała kampanię marki Simplus Polkomtelu SA.

Tym razem inspiracją do zakomunikowania najnowszej oferty operatora (100 minut lub SMS-ów, lub MB po doładowaniu za minimum 30 zł) stał się popularny w latach 90. serial sensacyjny ”Z Archiwum X”. Team One odniesienia do popularnych produkcji filmowych wykorzystuje w komunikacji Simplusa od prawie dwóch lat. Do tej pory agencja zrealizowała pomysły m.in. w konwencji westernu i telenoweli. Na startującą dziś kampanię składają się dwa spoty telewizyjne. Grani w nich przez amerykańskich aktorów agenci Scully i Mulder szukają dowodów na istnienie istot pozaziemskich. Zdjęcia kręcone były w Rumunii. Autorzy pomysłu to team Marcin Mroczek i Andrzej Błachut. Spoty wyreżyserował Maciek Kowalczuk (Chuk Chuk). Autorem scenografii jest Andrzej Brewiński. Kampania potrwa do końca grudnia w telewizji (m.in. Polsat, TVN, TVP, Discovery Channel, kanały z pakietu At Media). Uzupełnieniem kampanii będzie kino (Silver Screen, Multikino i Cinema City), prasa (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Cztery Kąty”, ”Gala”, ”Newsweek Polska) i materiały BTL. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann.

(MŁ, 20.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.