Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 19, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nie będzie agencji PR, która miałaby poprawić wizerunek branży rozrywkowej

Izba Gospodarcza Producentów i Operatorów Urządzeń Rozrywkowych wycofała się z planów zatrudnienia agencji PR do kompleksowej obsługi działań.

Katarzyna Stamatel, rzecznik prasowy IGPiOUR, powiedziała ”Presserwisowi”, że izba będzie jedynie współpracować z kilkoma firmami na zasadzie projektowej, w tym m.in. przy organizacji konferencji czy zlecaniu publikacji w mediach branżowych. Nie zamierza jednak podpisywać umowy o stałej współpracy z żadną z firm. Powodem jest niepewna sytuacja branży hazardowej, w związku z niekorzystnymi dla niej zapisami w powstającej właśnie ustawie hazardowej. Przypomnijmy, że w październiku br. przedstawiciele Izby poprosili Związek Firm Public Relations o rekomendację tych agencji, które mają doświadczenie we współpracy z szeroko rozumianą branżą rozrywkową. Niewykluczone było rozpisanie konkursu, który miałby doprowadzić do wyboru agencji PR. Zadaniem zwycięskiego podmiotu miała być poprawa wizerunku branży w mediach. Izba Gospodarcza Producentów i Operatorów Urządzeń Rozrywkowych powstała w 1998 roku. Zrzesza firmy z całej Polski działające w branży rozrywkowej. Wśród 170 członków Izby są producenci, importerzy oraz operatorzy automatów do gry, stołów bilardowych, dartów i szaf grających, operatorzy karuzel i inni.

(DOK, 19.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.