Oferty handlowe RMF Maxxx w serwisie Giełda Mediowa
19.11.2009, 08:29
Grupa RMF, jako pierwsza spośród rozgłośni radiowych, zdecydowała o wystawieniu ofert w serwisie sprzedaży ofert reklamowych online Giełda Mediowa.
Jako pierwsze w serwisie znajdą się oferty stacji lokalnych z sieci RMF Maxxx. ”Zakładamy, że w przyszłości pojawią się oferty innych produktów z portfolio Grupy RMF” - zapowiada Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF, cytowany w komunikacie prasowym. Serwis uruchomiły w połowie czerwca Agnieszka Stelmaszczyk i Kinga Bocheńska. Dotychczas funkcjonował pod nazwą i adresem Lastsecond.ad. W tym tygodniu zmienił nazwę na Giełda Mediowa i jest teraz dostępny pod nowym adresem gieldamediowa.pl. Zmiana nazwy, adresu oraz szaty graficznej są odpowiedzią na potrzeby partnerów biznesowych, którzy chcieli wykorzystywać Giełdę Mediową jako dodatkowy kanał sprzedaży wszystkich ofert mediowych, nie tylko tych sprzedawanych w trybie last minute. Do tej pory Giełda Mediowa nawiązała współpracę z ok. 200 firmami sprzedającymi powierzchnię mediową. Oferty wystawiane na Giełdzie Mediowej można kupić w trybie licytacji lub w opcji ”zamów teraz”. Wkrótce w serwisie uruchomiona zostanie funkcja negocjacji ceny (kupujący zaproponuje swoją maksymalną cenę, a sprzedawca będzie mógł zdecydować, czy ją akceptuje).(MŁ, KRZ, 19.11.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










