Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 18, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Just ma szansę na zdobycie budżetu kampanii Poznania

Oferta agencji Just, która jako jedyna zgłosiła się do przetargu na kreację zagranicznej kampanii Poznania, spełnia wymogi formalne – uznał Urząd Miasta Poznania.

W związku z tym, że do przetargu wpłynęła tylko jedna oferta, istniało ryzyko, że postępowanie zostanie rozpisane ponownie. W najbliższych tygodniach przedstawiciele magistratu zapoznają się szczegółowo z proponowanymi przez Just rozwiązaniami. Czas na podjęcie decyzji mają do połowy grudnia br. Zwycięska agencja ma odpowiadać za kreację kampanii miasta m.in. w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. Ma być ona prowadzona w prasie, na stronach WWW i nośnikach reklamy zewnętrznej w styczniu i lutym 2010 roku.

(DOK, 18.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.