Just ma szansę na zdobycie budżetu kampanii Poznania
18.11.2009, 08:36
Oferta agencji Just, która jako jedyna zgłosiła się do przetargu na kreację zagranicznej kampanii Poznania, spełnia wymogi formalne – uznał Urząd Miasta Poznania.
W związku z tym, że do przetargu wpłynęła tylko jedna oferta, istniało ryzyko, że postępowanie zostanie rozpisane ponownie. W najbliższych tygodniach przedstawiciele magistratu zapoznają się szczegółowo z proponowanymi przez Just rozwiązaniami. Czas na podjęcie decyzji mają do połowy grudnia br. Zwycięska agencja ma odpowiadać za kreację kampanii miasta m.in. w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. Ma być ona prowadzona w prasie, na stronach WWW i nośnikach reklamy zewnętrznej w styczniu i lutym 2010 roku.(DOK, 18.11.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










