Agencja Grey autorką reklam Procter & Gamble
16.11.2009, 08:37
”Całe Mazowsze myje zęby dla Zosi” – reklamy m.in. z takim hasłem promują sprzedaż pasty Blend-a-med, z której część zysku koncern Procter & Gamble przekaże na akcję społeczną ”Podaruj Dzieciom Słońce”.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grey. Działania mają charakter ogólnopolski i prowadzone są w prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. W zależności od lokalizacji reklamy mają różne hasła. Na przykład na warszawskiej Woli można zobaczyć billboardy ”Cała Wola myje zęby dla Basi”. Akcję ”Podaruj Dzieciom Słońce”, zainicjowała kilkanaście lat temu Fundacja Polsat. Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy MediaCom Warszawa.(MŁ, 16.11.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










