Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 16, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Grey autorką reklam Procter & Gamble

”Całe Mazowsze myje zęby dla Zosi” – reklamy m.in. z takim hasłem promują sprzedaż pasty Blend-a-med, z której część zysku koncern Procter & Gamble przekaże na akcję społeczną ”Podaruj Dzieciom Słońce”.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grey. Działania mają charakter ogólnopolski i prowadzone są w prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. W zależności od lokalizacji reklamy mają różne hasła. Na przykład na warszawskiej Woli można zobaczyć billboardy ”Cała Wola myje zęby dla Basi”. Akcję ”Podaruj Dzieciom Słońce”, zainicjowała kilkanaście lat temu Fundacja Polsat. Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy MediaCom Warszawa.

(MŁ, 16.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.