Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 16, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet na obsługę full service kart Telegrosik dla Paralotnej

Agencja reklamowa Paralotna wygrała konkurs na obsługę full service kart telefonicznych Telegrosik.

W postępowaniu pokonała cztery agencje, ale ich nazw nie ujawniono. Paralotna ma odpowiadać za kreację i realizację działań ATL oraz BTL, promujących karty telefoniczne. Umowa z agencją ma zostać podpisana w najbliższym czasie.

(DOK, 16.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.