W sierpniu br. lepiej sprzedawały się dwa miesięczniki dla rodziców
13.11.2009, 08:33
"Rodzice" i "Mamo, to ja" – to tytuły z segmentu miesięczników dla rodziców, które w sierpniu br. poprawiły sprzedaż w stosunku do tego miesiąca rok temu – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Najwyższe rozpowszechnianie płatne razem w sierpniu br. miał miesięcznik ”Twój Maluszek” (Edipresse Polska SA) – 134 241 egz. (spadek o 10,74 proc. w porównaniu z sierpniem 2008 roku). Na drugim miejscu znalazł się ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA) z wynikiem 110 753 egz. (wzrost o 0,03 proc.), a na trzecim ”Dziecko” (Agora SA) – 88 384 egz. (spadek o 9,7 proc.). Dalej były: ”Mam dziecko” (Wydawnictwo Bauer) – 84 924 egz. (spadek o 14,02 proc.), ”Twoje Dziecko” (Edipresse Polska SA) – 60 657 egz. (spadek o 6,54 proc.) oraz ”Rodzice” (G+J Polska) – 55 007 egz. (wzrost o 21,48 proc.). Skierowany do kobiet w ciąży miesięcznik ”M jak mama” (Murator SA) w sierpniu miał wynik 40 348 egz. (spadek o 6,58 proc.).(AW, 13.11.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










