Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 13, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Canal+ Cyfrowy reklamuje świąteczną promocję

Na potrzeby promocyjnej oferty sprzedażowej Canal+ Cyfrowy przygotował świąteczną kampanię reklamową.

Kampania obejmuje telewizję (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN), radio (Program III Polskiego Radia, RMF FM, Radio Zet) prasę (tv guide’y) i Internet (Interia.pl, Onet.pl, Gazeta.pl i Google). Wsparciem dla kampanii sprzedażowej będzie wizerunkowa kampania outdooru. Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy Action, planowanie mediów powierzono domowi mediowemu MPG. W świątecznej promocji Cyfra+ rozdaje prezenty swoim abonentom, m.in. bezpłatny dostęp do dodatkowych kanałów i 23-calowe telewizory Full HD.

(KRZ, 13.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.